Bədəndə bu vitaminlər çatışmadıqda saçlar bir gecədə ağara bilər

  • 2024.07.02 13:45
  • 627 Baxış
Bədəndə bu vitaminlər çatışmadıqda saçlar bir gecədə ağara bilər
Saçların ağarması qocalığın ilk əlaməti sayılsa da, bəzən gənc yaşda ağ saçlarla rastlaşa bilərsiniz.

Medicina.az xəbər verir ki, saçların vaxtından əvvəl ağarmasının səbəbi bədəndə çatışmayan bəzi vitaminlər ola bilər.

Genetik pozğunluqlar, xroniki stress və melanin istehsalındakı disbalans da saçların vaxtından əvvəl ağarmasının səbəbləri hesab edilir.

Ancaq bəzi vitaminlərin çatışmazlığı saçların daha tez ağarmasına səbəb olur.

Saçın rəngi saç köklərində olan melanin adlı piqmentlər tərəfindən müəyyən edilir. Yaşla birlikdə melanin istehsalı azala bilər, bu da saçın təbii olaraq ağarmasına səbəb olur.

Bununla belə, saçların vaxtından əvvəl ağarması genetik faktorlar, stress səviyyələri, hormonal dəyişikliklər və ya bəzi sağlamlıq problemləri ilə də bağlı ola bilər.

Saç üçün lazım olan vitaminlərin orqanizmə qəbulu çox vacibdir. B12, dəmir, yod və C vitamini ilə zəngin pəhriz saçların ağarmasını gecikdirə bilər.

Gənc yaşda saçların ağarmasını dayandırmaq üçün bu vitaminləri ehtiva edən qidaları istehlak etməli və ya əlavə olaraq qəbul etməlisiniz:

B12 vitamini: bədəninizin inkişafı üçün vacibdir. Saçınızın sağlamlığı üçün də B12 vitamini lazımdır. Vitamin B12 saçları gücləndirir, bərpa edir və canlandırır. Vaxtından əvvəl ağarmış saçlar üçün təsirli bir həll ola bilər. Sinir zədələnməsinin qarşısını alır. Bədən hüceyrələrinin əmələ gəlməsi, yenilənməsi və uzunömürlü olması ondan asılıdır.

B5 vitamini: B qrupunun vitaminləri bizə güclü və sağlam saçlar bəxş edir. Onlar gözəllik vitaminləri hesab olunurlar.

B5 vitamin saç follikulunda mühüm metabolik proseslərdən məsuldur və baş dərisinin iltihabının qarşısını alır. B5-in qeyri-kafi tədarükü saçlarınızın ağarmasına səbəb ola bilər.

Əgər sizdə B5 vitamini əskikdirsə, çox güman ki, digər B vitaminləri də çatışmır. Bu da piqmentasiya olmaması ilə yanaşı saç tökülməsində də özünü göstərir.

Bədən bu vitaminlərini yalnız kiçik miqdarda saxlaya bildiyi üçün, müntəzəm olaraq B vitamini ilə zəngin qidalar yeməlisiniz.

Buraya avokado, banan, balıq və ət, yumurta, süd, paxlalılar və s. daxildir.

D vitamini: təkcə güclü sümüklər, əzələlər və immunitet sistemimiz üçün vacib deyil, həm də saçlarımız üçün mühümdür. Çünki saç dövrünün böyümə mərhələsini sürətləndirir. Ancaq ciddi vitamin çatışmazlığı varsa, melanin istehsalı pozulur və saçlarınız ağarır.

D vitamini çatışmazlığının ilk əlamətləri quru və tökülən saçlar, həmçinin yorğunluq və bədən ağrılarıdır. Bunun qarşısını almaq üçün yaz və yay aylarında mümkün qədər çox günəş işığına məruz qalmalısınız.


Aysel