Səhər yeməyinə nə yeyək ki, arıqlayaq?

  • 2023.02.28 14:30
  • 1651 Baxış
 Səhər yeməyinə nə yeyək ki, arıqlayaq?

Qidalanma üzrə ekspert həkim Maykl Mosli bildirib ki, düzgün səhər yeməyi arıqlamağa kömək edə bilər.


“Medicina” xəbər verir ki, ekspertin sözlərinə görə səhər yeməyini yumurta ilə başlamaq lazımdır.

Orta ölçülü qaynadılmış yumurtada təxminən 6,4 protein və 66 kalori var. İnsanı gün ərzində tox saxlayır. Ancaq balanslı səhər yeməyi üçün tək yumurta kifayət deyil. Mütəxəssis başqa zülal və tərəvəz əlavə etməyi tövsiyə edir.

Məsələn, ilk yeməkdə yumurtanı göyərti və parmezan, hisə verilmiş qızılbalıq və tərəvəzlərlə birlikdə yemək çox dadlı və sağlamdır. Əsas odur ki, sağlam, az yağlı qidalar seçin və kolbasa, donuz və ya salyamıni rasiondan çıxarın.

Doktor Mayklın sevimli səhər yeməyindən biri göbələkli omletdir. Bu yemək həm də intervallı qidalanmaya riayət edənlər üçün əladır. Kalori qəbulunu məhdudlaşdırmaq əvəzinə, yatmaq vaxtı da daxil olmaqla yemək vaxtı 12, 10 və ya səkkiz saata qədər məhdudlaşdırın.

Bu, bədənin dərin səviyyədə toxuma bərpası proseslərinə, xüsusən də "xəstələnmiş" hüceyrələrin atılmasına imkan verir.

D vitamini ilə zəngin göbələklər, ispanaq, zərdəçal, sarımsaq və çili lopaları kimi təbii ləzzət artırıcıları seçin.
Səhər yeməyi zamanı taxıl mənşəli yeməklərin tərkibində çoxlu şəkər olduğu üçün , yeməkdən sonra tez aclıq hiss edəcəksiniz.

Günay