Veqan pəhrizinin şok təsiri

  • 2026.08.12 22:00
  • 98 Baxış
Veqan pəhrizinin  şok təsiri

Veqan pəhrizlərinin bədənə "şok" təsirləri ortaya çıxıb.

Medicina.az xəbər verir ki, MedComm jurnalında dərc olunan bir araşdırma, 48 yetkinin məlumatlarını araşdırıb.

Tədqiqatçılar təsadüfi olaraq 48 yetkini bir ay ərzində ya veqan, ya da ət əsaslı pəhrizə təyin ediblər.

Hər iki pəhrizin kalori miqdarı oxşar olub, buna görə də çəki itkisi nəticələrə təsir etməyib.

Tədqiqatçılar bir aylıq dövrdən əvvəl və sonra qan nümunələri götürüblər və sonra DNT dəyişikliklərinin əlamətlərini araşdırıblar.

DNT dəyişikliklərini araşdırmaq üçün tədqiqatçılar metilləşmənin baş verdiyi genom boyunca 800.000-dən çox nöqtəni yoxladılar ki, bu da genləri aktivləşdirə və söndürə bilər.

Dörd həftə veqan qidalanan insanlarda ətlə zəngin pəhriz yeyənlərlə müqayisədə daha az iltihab və daha yavaş yaşlanma ilə əlaqəli şok DNT dəyişiklikləri müşahidə edildi.

Veqan pəhrizi həmçinin xərçəngə yol açan və bioloji qocalmanı yavaşlatmağa kömək edə bilən genlərdəki aktivliyi azaldır.

Tapıntılar pəhrizin bədən hüceyrələrinə nə qədər tez təsir edə biləcəyini və uzunmüddətli sağlamlığa potensial təsirini göstərir.

Ət yeməməyin həmçinin xərçənglə əlaqəli genləri basdırdığı, eyni zamanda xolesterolun aşağı düşməsi, daha yaxşı insulin reaksiyası və daha güclü DNT bərpası ilə əlaqəli genetik aktivliyi artırdığı ortaya çıxdı.

Alimlər bədənin nə qədər tez qocaldığını aşkar etmək üçün DNT-dən istifadə edən "bioloji yaş saatları" hazırladılar və bir aylıq bir araşdırmada veqan pəhrizinin bu saatı yavaşlatdığı aşkar edildi. Birinin bioloji yaşı onun həqiqi yaşından əvvəl olduqda, bu, sonrakı həyatda daha yüksək xəstəlik riskini göstərə bilər.


Aygün
Medicina.az